FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Recept på dumlekakor.

Ni var några stycken som ville ha receptet så här kommer det. Jag har fått receptet utav mamma & det var första gången som jag bakade detta själv. Något som ni kan tänka på är att göra degkulorna mindre än vad ni egentlign tänkt er då de blir större när man steker dem.

Berätta gärna vad ni tycker om dem om ni bakar dem :)



-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se/

Sv; aha okej :) Jag älskar att köpa skor....men jag sliter skor som satan också :/ vilket är mindre roligt!


Jag har nyss kommit hem från farmor och farfar :)

Hur är det med dig idag?

Om 2 dagar är det fredag den 13:e är det något du brukar ha otur? Eller är det bara en gammal prat sak?


glömde skriva att jag älskar det receptet :D


Stella » foto

http://stellaea.blogg.se/

vad gott det ser ut att vara! ska absolut testa det någon dag.


Mmmm...dessa är så goda, har en egen variant på dem själv. En klar favorit! Tack för dina kommentarer hos mig..haft så mkt att jag inte hunnit svara! Usch och busch på det! Men nu ska det nog lugna ner sig eftersom jag äntligen är klar med mitt "jobb-byte" :)



ÄLskar kissemissen på bilden i inlägget ovan...my my vad jag önskar jag hade en kisse som denna! Kärlek!



Kram Mary


Det låter hur gott som helst, så det måste jag pröva. :)


De ska jag göra någon dag när tid finns. :D

Gud så gott, har skrivit av receptet nu så får se om jag hinner i helgen är så sugen. :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?