FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Februarishopping.

Februari månad blev ganska så sparsam shopping för min del. Dock var jag ute i god tid att köpa presenter till andra :) Så mamma, Martin, Kim & svägerskans pojk som fyller i April är presenterna inköpte. GÖTT!!
Det som fått följa med mig hem denna månad är ett nytt vardagsrumsbord, 2 böcker & ett gäng fiskar i form av neontetror, guppy´s & Siamensisar :)




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





sv:

Ja de är redan nu lite små nervös inför lektionen, med tanke på hur hårt jag kommer få rida om Raski är på de humöret.



Men hoppas ju att få hjälp med de problemet så. :)


Tilda - Smilinggirls!

http://smilinggirls.blogg.se/

sv; mjo, det där med värmen brukar jag också tycka är jobbigt. men jag har väldigt tur att jag bor i skärgården så jag har nära till ett svalkande dopp, annars skulle jag inte klara det!


elin

http://jelinne.blogg.se/

vilket fint bord..vart har du köpt det?

riktigt fina bilder i bloggen för övrigt :)

ha en fin dag!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?