FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

030712, Tuesday.

God morgon, solen skiner & det är alldeles tyst i omgivningen förutom grannens prat på balkongen. Så efter att jag satt igång diskmaskinen & alla sådana morgonbestyr ska jag sätta mig på balkongen & njuta. Kanske läsa en bok medans nagellacket torkar.
På eftermiddagen blir det sjukgymnasten & kanske åka iväg för köp av blommor & lite minigolf.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
Blommor jag fick av Jasmine när jag fyllde år :)
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

SV: tack :)


Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se

Sv; ååh va mysigt :) Det är ett litet rött hus...det är 2 rum, kök, toa och hall nere och en trappa upp är det ett stort rum med snedtak, stort och ljust! Så vi hoppas på att vi får det!


Ska inte göra så mycket idag, fina blommor! :D

Svar: Tack så mycket :)
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?