FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Erika och Raski, part 3.

För att se de andra delarna se HÄR & HÄR.
 
Ingen perfekt bild om man tänker till skärpan etc, men jag gillar ljuset i bilden. Vill lära mig ta bättre motsolsbilder så försöker ta de tillfällen som bjuder.
 
Har någon något tips att dela med sig?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Emmaholm.se

http://emmaholm.se

Himla fin bild!

Svar: Tack så mycket :)Gick inte att komma in på din blogg.
Victoria Johansson


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Coolt hur ljuset lyser in i bilden! :)

SV: Haha ja, dom hål jag gjort i öronen har gjorts med pistol, och det är ju hemskt. :P

Tackar!
HDR är ju inte direkt svårt att fota, men redigeringen tycker jag är lite krånglig. Photomatrix är ett program om ska vara bra att fixa HDRbilder, men då kostar ju det pengar. Men PS har oxå en HDR funktion, som jag försöker komma överens med.
Men testa vet ja! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?