FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Spruce.

Den här helgen rusade iväg med en väldigt fart, som den alltid gör nu för tiden. Men vi har fått gjort en hel del, bla  köpt ny diskmaskin, trall till balkongen som Martin håller på & lägger nu, lite redskap till trädgården & en ny grill. Eftersom det varit fint väder hela helgen har vi hållt på ute & fixat.
 
Vad har ni gjort i helgen?
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sandra

http://Xifon.blogg.se

Härligt, vart jobbar du nu. Är du kvar på äldreboendet/hemtjänsten?
Jodå, livet rullar på. Bor på landet med katt, hund och sambon. Jobbar och står i som vanligt nu för tiden.

Absolut, det är Maria som är dagmatte till Rocky de dagar han inte följer med mig till jobbet ;)


Katalin

Oj, vad mycket ni har hunnit med!
Lycka till på jobbet i morgon!

Svar: Visst har vi :)Så härligt att få så mk gjort samtidigt som man får frisk luft & umgås med dem man tycker om. Mår så mk bättre sen vi flyttade till huset fast vi har mk att göra. Men vi tar det i vår egen takt så vi stessar inte :)
Har inte glömt dina änglar, ska försöka göra dem imorgon, kan du maila din adress, tror den försvann i flytten.

Tack så mycket.
Victoria Johansson


Sandra

http://Xifon.blogg.se

Aha där ser man! =) Står du i receptionen eller tränar du med?

Håller fullkomligt med dig. Denna otroliga frihetskänsla att bo i hus och på landet. Så underbart.

Ja, jag jobbar på biluthyrningsfirman SIXT i Norrköping. Har du hört talas om den? För det hade inte jag innan jag började :P Haha

Maria, ja. Hon är hurtiga fia. Hon går överallt, gör allt Vi kompletterar varandra alldeles perfekt och så är vi så lika. Men hon står nog för de längsta promenaderna medans jag för dom med längsta och mer fartfyllda.
Det finns inte en dag vi inte ringer till varandra.

Du sa tidigare att Rocky ser annorlunda ut, på vilket sett då?


Sandra

http://Xifon.blogg.se

Okok. Där ser man. Kul, jobbar du mycket nu då?

Vad kul att höra att han verkar lugnare =)


Sandra

http://Xifon.blogg.se

Jag jobbar 100%

Ja, jag saknar den lilla pricken. Det kändes som ett misslyckande att jag inte redde ut det. Hade ju Elliot hemma nu för en tid sen. Du vet den ivriga jack russelln som du tog kort på när vi tränade på fältet. Han var väldigt lik Samsam. Men den här gången kändes det som att jag fick göra fätt för mig och lämnade ifrån Elliot till dom nya ägarna med en betydligt gladare min :)

Tack :) Visst jobbar vi på bra, men det är också min hobby och mitt absolut största intresse.

Hur går det för dina hobbys? Pyssel och foto. Foto vet jag ju redan, duktig har du blivit ;)


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Mysigt!
Själv har jag inte gjort mycket alls i helgen, det har mest bara blåst och varit otrevligt ute oxå.. :/







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?