FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

231213, Monday.

Nu tar jag julledigt & packar in väskor, julklappar & mig själv in i bilen för att köra hem till familjen i Värmland. Ledigheten är behövlig & även att få träffa mamma & co. 
 
Jag önskar er en trevlig jul & här på bloggen kommer det nog eka ganska tyst. Men vill ni se vad jag pysslar med finns jag på Instagram: VictoriasKvarter
 
GOD JUL
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Katalin

God Jul , gott Nytt År till Er!
Kramar: Katalin

Svar: Tack kära Du!Jag hoppas Ni också haft en fin jul & nyår :) Kram
Victoria Johansson


Fina bilder :)


mineeea 🐋

http://artistiskt.blogg.se/

åh katterna, vad gosiga!!!

Svar: Det är dom verkligen :)
Victoria Johansson


biggeros

http://biggeros.blogg.se

Sicka gulliga katter som leker med juldekorationerna. God fortsättning😊

Svar: Visst är dom :) Trodde de skulle leka mer med julgranskulorna men de har mest varit de sista dagarna ;) Tack & jag önskar dig detsamma.
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?