FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Året som gått - 2013 del 2.

För att se första delen se HÄR.
 
MAJ
 
Fortsatte att dokumentera vad som kom upp i våra rabatter, några krokusar, ett hav av vit/blåsippor, skilla mm.  Var på koutsläpp med svärmor, svägerskan & hennes 2 barn. Fotograferade Cissi under en eftermiddag. Avslutade Maj med att ta tåget till min vän Caroline & var på min första "syträff" & jag blev fast.
 
 
 
 
 
 
JUNI
 
Jag fyllde år & spenderade dagen på Kolmården. Blev med iPhone & shoppade en hel del :)
 
 
 
 
JULI
 
Skördade de godaste jordgubbarna, dokumenterade ännu mer växtlighet i trädgården & fotograferade katterna en hel del. Var till stallet med Johanna & Lillen. Påbörjade semestern <3
 
 
 
 
 
 
AUGUSTI
 
Startade vår semester med att åka till Cypern (som jag för övrigt har mer bilder att bjuda på). Köpte MASSOR med tyg (det dubbla som är med på bild). Var på marknad, köpte ny symaskin & satt uppe om nätterna & sydde bl.a ett katthus <3
 
 
 
 
 
 
.....fortsättning följer!

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





LORISSA LOVEBOMB

http://lorissalovebomb.se

sv: ja, Barbie och Foki är härifrån :) Fay bor fortfarande kvar tror jag. Det bor ca 3000 i samhället, 5000 i hela kommunen. Som till ytan är Sveriges näst största, så det är en himla glesbygd ^^


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Sjukt fina bilder!


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Åh så många underbara bilder! Och vad duktig du är på att sy! :)

Svar: Tack så mycket vad roligt att höra att du tycker det :)Jag avskydde syslöjd i skolan pga en urkass lärare så det är roligt att komma igång igen. Har många projekt jag vill göra men jag vill så mk med olika saker så blir så mk.
Victoria Johansson


Emilia

http://miadiana.blogg.se

Roligt att åka till Cypern! Dit skulle jag också vilja åka någon gång. :)

Svar: Ja det var verkligen fint & härligt. Rekomenderar Cypern verkligen.
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?