FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 01 – Presentera mig själv

Detta med presentationer är så himla svårt, det ska inte vara för långt eller kort samtidigt som man ska få med så mycket som möjligt och ändå vara intressant.

Som ni säkert förstår utifrån designen heter jag Victoria, för lite mer än 2år sen flyttade jag till Östergötland från Värmland där jag har kvar min familj. Här bor jag med min sambo Martin, våran katt Felix och ett gäng fiskar. Jag tycker om att vara kreativ som att fotografera, göra fotoalbum, sy, laga mat/baka, ligga och läsa, utflykter/resa, umgås med familjen och en hel del annat.

Har nyss utbildat mig till florist som jag kommer visa lite bilder ifrån och nu efter sommarjobbet jag haft inom hemtjänsten söker jag jobb.

För dom som inte känner mig helt kan jag nog upplevas som tråkig och frånvarande, men i själva verket är jag en superglad tjej, som drömmer sig bort i andra tankar och uppskattar det som jag tycker betyder något för mig.


Fortsättning följer.......


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?