FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 02 – Min första kärlek

Min första riktiga och största kärlek är faktiskt Martin som jag är tillsammans med nu. Han är den jag varit tillsammans längst med, haft roligast med och mått bäst med.

En dag fanns han på min MSN vi vet inte hur vi fått varandras mailadresser, men jag blev nyfiken på vem han var (han hade ingen profilbild) och vad han sysslade med då han var i Kosovo på FN-tjänst.
Vi skrev lite med varannn när vi var inne samtidigt.
Efter 1½-2års chattande och sms:ande så bestämde vi oss för att träffas som kompisar, jag minns det var 3:e helgen i September.

Det bästa var att vi sågs som kompisar och hade roligt som kompisar och en dag kände vi att det skulle vara vi ♥
Fastän vi varit tillsammans i 2½år så är jag lika kär i honom idag som jag var den dagen vi blev tillsammans.




Fortsättning följer......


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Linda

http://mittangsull.blogg.se/

Aaaw :D!! Har du skaffat dig en militär ;) Vilken lyx!



Haha jag vet att jag har skrivit det förr men du är bra gullig, du ser så genomsnäll ut, synd att du bor så´långt borta annars hade jag tagit reda på det på tu man hand haha.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?