FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda och har varit det länge, jag var kanske i 6-års åldern. Jag har turen att dom fortfarande är vänner med varann och vi kan hitta på saker ihop. Jag har även en styvpappa som har funnits i familjen länge :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om dom, min mamma jobbar som kyrkomusiker, hon har ett heltidsjobb som 4:a barnsmamma, är rolig, glad och lite smått galen.

Min pappa driver en cykelaffär, om somrarna så arbetar han som kyrkovaktmästare (ej samma ställe som min mamma spelar). Han är som mig glad som en lärka och lugn som en filbunke ;)






-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?