FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 09 – Min tro

Jag vet inte riktigt om jag tror på Gud och allt vad det nu står i Bibeln. Dock så tror jag på ett liv efter döden, andar etc. Jag tror min morfar lever kvar på ett eller annat sätt, att han ser efter oss som han lämnade kvar. Varför jag tror det är för att det hänt så mk olika saker efter att han dog. Vissa av händelserna går inte att "bortförklara". Alla får tror på vad de vill, inget är rätt eller fel tycker jag, jag vet bara vad jag tror.



Jag saknar dig morfar, men jag vet att du finns hos oss

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Louise - foto

http://wizy.blogg.se/

Beklagar sorgen!

Jag tror också på andar.


asta

http://pastiss.blogg.se/

tjenare!. nu är dagens blogg dragen . kolla in och se om det var just du som vann.

drar en ny vinnare varannan dag så anmäl dej gärna igen! .


Fint skrivet. Jag förstår dig precis och håller helt och hållet med dig ang det du skrev. Kramar <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?