FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dagen till ära.

Idag är en fin och solig dag, har lite "måsten" som ska göras men det är det värt. För idag kommer mamma, styvpappa och mina två minsta syskon på besök ♥
Dom har jag inte sett sen i början av Juni då jag hade mitt födelsedagskalas hos mamma. Det var nog det jobbigaste med att sommarjobba i år, att man inte hade möjlighet att hälsa på dom när jag ville.
Hade en sammanhängd ledig helg under sommaren, så det ska bli väldigt roligt att få träffa dom.
f.r.o.m ikväll t.o.m Söndag kommer aktiviteten vara låg här, ska försöka med några tidsinställda inlägg iallafall.




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





emmagency

http://emmagency.blogg.se/

sv: Tack!



Låter trevligt :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?