FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

En smak av sommaren

Dagen började med jobb mellan 7-13, jag trodde det skulle bli en ledig helg nu när man slutat på sommarjobbet, men jag hade tur att de behövdes en extra resurs idag. Dessutom tjänar man lite extra nu när det är helg ;)
I sommar har jag haft 1 enda ledig helg och det känns lite sådär, men om man tänker på lönen som kommer komma blir man genast lite gladare.

Det har inte hänt speciellt mycket efter man kom hem, duschat, läst ett x antal sidor ur boken jag håller på med som för övrigt är riktigt spännande. Boken är en i serien "Kommissarie Winter". Nu har vi ätit grillat och om drygt 1 timme kommer två av Martins vänner så då blir det tv-spelande.

Vad har ni gjort denna Söndag?

       


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Linnéa

http://justlikelinnea.blogg.se/

Åh, tack så mycket! :)


Sv; Tryckte ihop den lite. Ska se om det går ännu mer :)


Sv; Jag tog bort den ;) Ska göra den mindre bred!

Kram!


Mikaela

http://melan.se

Oh my god! Jag blir ju hungrig bara av att titta på det :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?