FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

FREDAG

Hej bloggen!
Första inlägget på nya bloggen :) Känns som en evighet sen man bloggade, det är ca 9 månader sen jag skrev ett inlägg på min gamla blogg som jag stängde ner innan nyår.
Så ni som följde min gamla blogg kan ju gissa om jag har massa bilder att visa.

Idag har jag skrivit in min på AMS då jag gjorde sista jobbdagen igår, vart och tränat på gymmet, jagat växeltelefonisten på Norrköpings Kommun och håller på och städar.
Ikväll blir det ut och fira försenade födelsedagar äntligen en ledig Fredagkväll, haft EN enda ledig helg i sommar så jag njuter för fulla drag.

BTW: Hur ser designen ut för dig som läser? Vilken webbläsare använder du dig utav?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?