FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Kolmården #2

Sälar i Brådjupet.




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





ja jag har varit i jakt på en turkos kruka o tyckte denna från SIA var så himla söt.


åh vad kul :) säg vad du tyckte sen. ska till sthlm imorgon så jag kommer vara lite off med kommentarerna men kommer svara på allt när jag kommer hem. blogga kommer jag dock göra :) Kram


Liie

http://liie.se

ååh vad söta sälar!! :D men jag älskar pingvinerna på kolmården, kan stå hur länge som helst och titta på dom :)



sv: de är ju bra då man har sitt eget rum till sina intressen, fast om jimmy gör ett spelrum nere i källarn kommer jag typ aldrig att se han :p


Liie

http://liie.se

tack!! nu följer jag dig med, både på bloglovin som jag inte använder och på mitt egna lilla sätt ;)



nä jag skulle aldrig kunna skriva enbart för att andra ska tycka att det är bra. det blir som det blir helt enkelt och bloggen är ju en perfekt dagbok, jag som inte har så bra minne :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?