FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Titta vad som kom på posten :)

Som jag har ringt runt hela sommaren för att få tag i dessa två papper som kom på posten idag. Det var nämligen mitt diplom och betyg från floristutbildningen som damp ner idag :)
Den sista 1½ veckan i skolan var jag sjuk, låg i 40 gradig feber, var utan röst av och till hostade och snorade konstant så att åka iväg på skolavslutningen fanns verkligen inte på kartan.
Dock tycker jag det var riktigt dåligt utav lärarna inte skickat den tidigare då de visste att jag var sjuk. Men nu ÄNTLIGEN har det kommit.

Dock är namnet felstavat (som vanligt).


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Mikaela

http://melan.se

Sv: Smaken är som baken :)



Ugh, irriterande, mitt namn brukar folk också stava fel! De skriver ch istället för k i Mikaela.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?