FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Och nu var det bara minnena kvar.

Familjen landade här hemma sent på Torsdagsnatten så vi kom i säng relativt sent. På Fredagen hade vi tänkt strosa ner till centrum i regnet och kika in på Hans & Greta där mamma alltid fyndar massa barnkläder till en billig peng. Samma sak hände även denna gång 2 st stora IKEA påsar, själv hittade jag mig 2 t-shirts som jag letat efter länge jag betalade ynga 30:- för dessa två.

Fika på Åbergs, in till Interflora och införskaffade 2 st blommor till svärmor från min fina mormor. Sen bar det av till svärmor och svärfar där vi skulle fika, äta mat och fira svärmor. Silje, Arvid och Filip busade och lekte som aldrig förr, men hej och hå va roligt dom hade.

På Lördag käkade vi frukost allihop i vårat lilla kök men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;)
Sen drog vi in till stan för lite shopping och Arvid var nog i himmelriket när vi vandrade in på leksaksaffären och kom ut med 10m bilbana.
Själv kom jag ut med en hårtork och ett gäng filmer från Media Markt. Sen var det hem till svärföräldrarna för grillning då det var finare väder den dagen. Även den kvällen var det stoj och lek kvällen lång.

På Söndagen spelades det Wii, fikade och massa kramar då det var idag de skulle åka hem till Värmland. När de åkte iväg åkte vi och hema Martins familj ut till Rejmyre och åt mat på Rejmyre Gästgiveri där vi firade svärmor. Men även jag och Martin fick en försenad förlovningspresent av Martins farbror.

Hårtork från OBH Nordica.| 4 filmer varav en var Arkiv X boxen säsong 1. | 2 t-shirts/ Hans & Greta.

 


Kramkalas mellan Filip och Silje.

 

Fin dekoration i försenad förlovningspresent. Passar prefekt på köksbordet :)


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





JENNY

http://jennyjanssons.com

Ja det tycker jag verkligen du ska göra! :)

Älskar kusten! :)


Tack! Nä jag är egenligen inte alls för små hundar jag heller, och det skulle absolut inte vara omplacering. Men det blir aldrig som man tänkt sig =P

Man får vara glad för det man får =)

Hoppas du haft en underbar helg <3

Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?