FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Årsresumé April-Juni 2011.

Tidsinställt inlägg.


Eftersom det går mot ljusare tider fotar jag mer & det blir givetvis mer bilder än under den mörka tiden.
Jag fotar mycket djur, natur/blommor & jag köper ett nytt objektiv.
Tillbringar påsken i Värmland & hos Caroline, Martin kommer hem för gott & vi är till Stockholm på medaljcermoni som ni kan läsa om HÄR.
Vi gör en skolresa till bl.a Stockholm som jag kommer skriva mer om lite senare + att jag tar examen till florist.
Jag fyller år & den firar jag i Värmland med familj & älskade Caroline. Jag börjar sommarjobba & på midsommar kollar vi på Pollustus.
Jag har även min andra fotografering med Viktoria & vi planerar en ny i januari.
Var även till mantorp Park & såg på Gatebil.













-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?