FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Kolmården #17



-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Liie

http://liie.es

cool första bilden var!



sv: haha ja, särskilt när det står på TVÅ ställen i texten hur man ska göra, och ändå blir det fel :p


Tove - kristen tonåring

http://toveinri.blogg.se/

sv: Vad skönt att det var så i alla fall, att han fick göra det han älskar en sista gång menar jag.



Jo med mig är det också bara bra, är lite trött och har huvudvärk i kväll bara . Men annars är allt toppen!

Min "storasyster" är Linda Muhr, hon är ledande komminister (präst) här på Öland. Fast hon är inte min riktiga storasyster, vi är inte ens släkt, men vi lärde känna varandra förra året eftersom hon var min konfirmationsledare och hon ser mig som sin lillasyster så därför kallar jag henne storasyster hihi :)

God bless you!



förresten, jag såg i ett tidigare inlägg att du köpt nya skor, de var supersnygga, vart har du köpt de?


Sv; Tack :} Sjögräsbilden var häftig!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?