FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

130412, Friday.

God morgon gott folk!
Idag är det Fredag & det betyder att helgen står framför oss. Idag sker inget speciellt, vädret är grått så ska göra ett nytt CV, se på film, kanske pyssla med något & bara ta det lugnt.

Kom på häromdagen att jag hade två olika påskplanteringar jag ville visa er innan påsken blir allt för avlägset. Den som är gjord 2011 gjorde jag på skolan till ett projekt vi hade & senare så fick min svärmor den eftersom jag inte skulle få någon glädje utav den då förra påsken spenderade i Värmland.

Vad tycker ni?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





- Ursäkta mina sena svar, jag har haft fullt upp! Banan på hamburgaren är toppengott, det blir lite söt smak mitt i allt!



Jag säger som du sa till mig - påskliljor är toppenfina! Så sött att ha dem planterade inomhus. :)


Nina

http://nicaah.blogg.se/

Både skönt och tråkigt att någon annan förstår hur man har det. Ja, det är faktiskt av den anledningen jag bloggat så länge, för att familjen ska kunna följa oss i vår vardag. Kram!


Jelena

http://watching.blogg.se/

Riktigt fina båda två :)

Den till vänster blev nog min favorit :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?