FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Frukostlista

Denna lista lånar jag utav denna fina tjej :)
 
Vad har du på dig?
Ett par svarta leggings & en aprikos tunika.
 
Vad önskar du just nu?
Att jag kommer få ett positivt besked om mitt jobbsök idag.
 
Vad har du ätit idag?
Karibean thé med honung & en liten skål med mannagryndgröt, mjölk, socker, kanel & äppelmos.
 
  
Senaste köp?
Till mig själv: nagellack.
Till katterna: leksaker.
 
Vad skrattade du senast åt?
Katterna som sprang runt & lekte.
 
 
Vad grät du senast åt?
När jag skulle hem från min familj & Silje gallskrek åt att jag skulle åka :(
 
Vilken svordom använder du mest?
Fasen, om det nu är en svordom?!
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Min fina Martin.
 
Vem saknar du?
Familjen.
 
Vem sov du med senast?
Martin.
 
Vad läser du just nu?
En bok om "Maria Vern"
 
Senast sedda film?
Ett avsnitt av "Grey´s Anatomi".
 
Dina tre senast inkomna sms?
"Ellos" 50% på den dyraste varan..........."
"Slutar 12:30 så kan ses då :)"
"Yey"
 
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Så bra, men då ses vi"
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag vet.
 
Vad är du rädd för?
Att bli helt ensam.
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
Meredith i Grey´s Anatomi, det är något med henne som jag känner igen mig med.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Sanna - hon skulle förklara hur en sak såg ut invändigt som en annan inte kunde.
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, Italienska & bättre engelska.
 
Vad för sorts killar faller du för?
Ingen speciell typ.
 
Vart vill du åka just nu?
Jag vill åka till till flera olika ställen.
Mamma, sommarstugan, London, Paris & någon mysig solsemester.
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Helena

http://baklust.blogg.se

Kul att läsa! Vilka fina katter du har!


Katarina

http://brakatarina.se

Rolig lista! Alltid kul att läsa lite sånt här.

Svar: Ja visst är det :)
Victoria Johansson


sv; Nej, det tycker inte jag heller :)


Iiiiiih! Vad söta, men har du skaffat två till? Jag är ju lite efter i internetvärlden som sagt







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?