FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dagens Felix.

Här hemma så är det alltid katten som kommer ur sängen sist på Söndagar. Det roliga är att han verkligen ser jättetrött ut & verkligen har huvudet på kudden.

Dagen började med att göra färdig en armbandsbeställning som jag fick i Fredags, sen fortsatte att färdigställa fotojobbet jag hade förra helgen & levererade dem. Så nu i veckan kommer det upp bilder från den fotograferingen.
Fortsatte dagen med frukost i magen, veckohandlade, plockat lite här hemma, tv-tittande, promenad i det kalla vädret & för en stund sen så åt vi middag.
Nu när sambon ser på fotboll ska jag göra iordning en övning till mina datadeltagare jag har imorgon & efter det ska jag försöka sätta mig ner & virka.

Vad har ni gjort idag?

 


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se