FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Tjyvade en lista.

Lånade denna utav Missjeni


Hur gammal är du om fem år?

- Då är jag 29½.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- I vaket tillstånd Felix. I sovande tillstånd Martin.


Hur lång är du?

- 156cm.


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Arkiv X.


Vem ringde du senast?

- Mamma ♥


Vem ringde dig senast?

- Mamma ♥

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

- " Jag ringer dig sen, står & lagat mat nu".

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Beror på vad jag vill & vem personen är.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Skilda.


När såg du senast din mamma?

- I början av Januari.

 

När vaknade du i dag?

- 07:15.

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- I ett stort & fint hus :)

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- När jag gått & letat efter Felix hela morgonen igår & trodde Martin släppt ut honom när jag upptäcker runt lunch att han legat 1½, ifrån mig men bakom sovvkuddarna ♥


Hur stor är din säng?

- 1.80, ibland för stor, ibland för liten.

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Det skulle du allt bra gärna vilja veta va ;)


Vilka orter har du bott i?

- Arvika, Ö-skog, Färgelanda, Bengtsfors & Finspång.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Beror helt på var jag är.


Är du social?

- Beror på vem jag är med.


Tycker du om kaffe?

- Latte :)


Vad dricker du till frukost?

- En kopp té.


Sover du på någon särskild sida?

- Somnar på rygg, men vaknar på höger sida & höger sida av sängen.


Kan du spela poker?

- Lite grann kanske!

Tycker du om att mysa/kela?

- Yes!


Är du en beroendemänniska?

- Ja, tror alla har något att vara beroende av.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Nix.

Vill du ha barn?

- Ja!

Har du någonsin åkt ambulans?

- Nej.

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





MyzaaN

http://myzaan.devote.se

sv, är riktigt besviken på detta samarbetet :( men så blir det ibland :P


Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se/

haha vad mycket vi hade gemensamt ändå, skilda föräldrar, dricker té till frukosten, somnar på rygg och vaknar på ena sidan och föredrar samma sida av sängen fast jag vänster och du höger :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?