FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Uppe tidigare än tuppen.

Godagens kära läsare!

Roligt att ni var så många som var inne & kikade här på bloggen igår, har aldrig haft så många besökare på en Söndag. Men det gillas & hoppas det kommer fortsätta så med ;)
Totalt slut & fruktansvärt trött. Hade svårt att somna igår så totalt 4 timmars sömn inatt innan klockan ringde kl 4.00.

Idag är det strålande sol & riktigt kallt, vid 5-tiden imorse så snöade det lite lätt.
Nu ska jag lägga mig i soffan & se på film & virka något.

Vad ska ni göra idag?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se/

Men herregud, varför ringde klockan 04:00?? :D Jag som tyckte det var tidigt att gå upp halv 8 :P


Låter som att du kommer att få en härlig dag!

Min kommer, som vanligt, att spenderas i skolan.



Fin bild!


Anna Lindström

http://diemsmycken.blogg.se/

Vaknade också kl 4 av min pojkväns väckarklocka :P sen kunde jag inte somna om.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?