FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Prinsessbakelser.

Måndag & en ny vecka är på ingång. Jag har ingen aning om vad dagen kommer att erbjuda & vad jag kommer att välja att göra utav den. Jag har så mycket jag vill göra, men energin är låg & det har den varit ett bra tag.
 
Så att virka & se på serier fungerar alldeles utmärkt för stunden. Har kommit på en sak jag skulle vilja göra inom virkning men det håller jag hemligt ett tag till ifall jag inte lyckas. Så jag fortsätter & gör prinsessbakelser för att öva upp mina virkkunskaper. Dessa gjorde jag lite snabbt förra veckan efter att ha haft uppehåll i nästan 5 månader. Inte perfekta men övning ger färdighet.
 
Vad tycker ni?
 

Om intresset finns så går det att köpa prinsessbakelser antingen grön med rosa ros eller rosa med grön ros.
Pris: 1st 20:- 2st 35:- 3st 50:-
För kontakt maila mig på [email protected] ange Prinsessbakelser i ämnesraden.
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Du får allt att se så gott ut, till och med stickat ;)


Tess

http://Theresiast.blogg.se

Haha men sött!


Karolina

http://bykarolinaa.blogg.se/

Söta







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?