FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

270612, Wednesday.

Idag har vi haft himla fint väder så efter att jag piggnat till, fixat tvätten & varit hos sjukgymnasten så packade jag min korg med olika garner, i-poden, vattenflaskan, jordgubbar, virkmönster & traskade ut i trädgården & njöt utav solen.
Försöker sitta mindre vid datorn samtidigt som jag vill försöka vara mer kreativ & sitta i solen så varför inte slå två flugor i en smäll :)
 
Imorgon har jag en fotografering med en vän så jag hoppas på vackert väder & att jag får tillåtelse att lägga upp bilderna här efteråt.
 
Vad har ni gjort idag?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





sv; Åh tack så jättemycket! :)


Vi kanske kan boka in en fotografering snart ? :)
I Juli ska jag även ha Grappa.
Så då finns det många hästar o fota.

Kanske ställa upp dom lite snyggt. :)
Vill så gärna ha fina bilder på Raski&Grim framför allt. :)


snowdrop

http://youngadults.blogg.se/

Åh, söt :) Har du gjort designen till din blogg själv eller finns det som ett template?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?