FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

060312. Tuesday.

God morgon alla fina läsare!
Jag vaknade med ett strålande humör då jag insåg att solen sken in i sovrummet. T.o.m katten var ovanligt pigg & ville ut vid 8-tiden, han som inte gått ut tidigare än vid 16-tiden hela hösten & vintern.
Började iallafall dagen med att göra ett vikariejobb inom städ & ska göra det fram till att den ordinarie har tillfrisknat.
Sen blev mitt humör ÄNNU bättre när jag insåg att jag låg i sidmenyn igen & åter med ett inlägg med hästbilder.
Tycker det är riktigt roligt att ni gillar mina bilder så mk som ni verkar göra :)
Nu ska jag slappa lite fram tills det är dags att traska ner till ABF för lite mer jobb.



Vad ska ni göra idag?
bloglovin


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se