FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

220312, Thursday.

Torsdag för min del betyder städdag, så idag har jag haft storstädning av lägenheten. Det enda jag inte tagit är fönstrena men det tänkte jag ta närmare påsk då vi får besök.
Vädret har varit riktigt fint så lunchen åt jag på balkongen, även katten har legat ute & njutit i solen.

Skulle egentligen gått på Tupperwareparty idag men eftersom jag inte är helt frisk ännu från förkylningen & jag vet att både värdinnan & vissa utav hennes vänner har småbarn hoppar jag över det, men en beställning är gjort :)
Nu ska jag iväg & handla lite material till påskpyssel & lite blommor.

Hur har eran dag varit?
Glöm inte frågestunden HÄR.


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se