FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Svar på frågestunden



Vad har du för kamera?
Jag har en EOS Canon 500d med ett X-antal olika objektiv & en Canon IXUS 105.

Varför bloggar du?
För att visa upp mina bilder & få kritik på dem för att bli bättre. Sen har jag en privat blogg där jag skriver av mig.

Vad är det bästa med att fota tycker du?
All respons man får av er fina läsare. Att man ser att man utvecklas & att man kan se tillbaka på resor & andra händelser man varit med om.

Drömbloggdesign?
Tycker detta med hur ens design ska se ut är så svårt. Men den ska vara ljus, men ändå med en färgklick i, personliga bilder & som visar vem jag är.

Vad tycker du bäst om att fota?
Det är nog naturbilder & mina syskon.




Vilka bloggar läser du?
Det är en stoor drös med bloggar, både foto, mat, inredning, livsstilsbloggar.

Favoritfotobloggare? :D
Vet inte om jag har någon favoritbloggare, men en blogg som får mig att le måste vara denna blogg. Tyvärr så uppdaterar hon väldigt sällan nu då varken tid eller lust finns kvar.



Favorit smycke?
Min förlovningsring, men om det ska vara ett smycke jag gjort så är det någon utav dessa två.



Vilket är ditt bästa beslut du någonsin gjort?
Att bryta upp med en person som hade dåligt inflytade på mig när det gällde beslut & mående. & att flytta därifrån var ett riktigt bra beslut på många olika vis.

Vad är det pinsammaste du gjort?
Måste vara alla de gånger jag trott att Martin går bredvid/bakom mig & jag pratar på & sen upptäcker att han inte är där.

Vad är din favoritmaträtt?
Sushi som jag äter för sällan.



Har du någon favoritfilm eller serie du tittar på?
Har ingen favorit av någon utav dem men min favoritgenre är deckare/krimmserier.

Vad skulle du vilja jobba med förutom på ABF?
Helst med något kreativt, annars med något som jag trivs med som inte alla gånger är möjligt.

Har du gjort en god gärning som du tror har förändrat någons liv?
Det första jag får upp är när jag tog ifrån en bekant bilnycklarna när han tänkte sätta sig i sin bil & köra hem från en fest då han både var full & ledsen.

Dricka - Vatten.
Kaffe - Thé.
Godis - Frukt.
Cykla -
Åka bil.
Havet - Sjö.
Förrätt -
Efterrätt.
Katt -
Hund.


Tack för alla frågor :)

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





fotograf Cecilia Möller

http://ceciliamoller.blogg.se/

Jag gillar hennes ögon också. Nästan lite giftiga.


Linda

http://mittangsull.blogg.se/

Huuuh vad fina kort du tar männska, älskar verkliegn sushi bilden, love!



Kollaget längst upp är ju också verkligen fint, skulle jag ha gjort den skulle jag dock ha satt små ramar runt små bilderna, samt runt bakrundsbilden :) Du är så duktig!



Sv: Ja men visst är islandshästarna fina, det är så roligt att dom kan vara i vilken färg som helst, vilka tecken som helst, liten, stor, slank, kraftig, lång man kort man o.s.v


japp, jag gick i 1an, vi är ju ihopsatta både florister och inredare, men vi florister är 10 st!


Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se/

Jag älskar kriminalserier! CSI är min största favvo, alla tre versionerna :)


Kul att läsa dina svar :)

sv: Klarar inte heller av att sitta i solen särskilt länge på sommaren. Tycker det är skitjobbigt. För varmt och klibbigt, och dessutom blir jag så sjukt rastlös haha.. ;)

Får hoppas jag lyckas få lite färg i alla fall!


Jelena

http://watching.blogg.se/

Haha, känner mig igen i det pinsammaste du har gjort.. och älskar också sushi men kan inte länge äta det pga att jag blivit allergisk mot vazbi.. :(



Ha en bra dag :)


angelina

http://angelinav.blogg.se/

ha en bra dag i solen :D


Jouline♡

http://stylebyjouline.blogg.se/

Jag har bara två nätter på raken, oftast är mina nätter utspridda lite här och var, annars jobbar jag mest kvällar (jobbar bara kvällar och nätter). Men det händer ju att man ibland hoppar in extra om något är sjuk och då kan det bli flera nätter på raken. Hoppas du får en fin dag, idag blir det att jobba kvällen :)

kram


Camilla

http://thisiscamilla.blogg.se/

Mäh, du kan ju inte skriva x-antal objektiv utan att skriva om dem! ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?