FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Vem är jag?

På sista tiden har jag fått en hel del nya prenumeranter & jag skriver inte så mycket personligt om mig själv & mitt liv här i bloggen. Därför tänkte jag skriva lite om mig i detta inlägg :)
 
 
Victoria var namnet & är född sommaren -87, alltså är jag 25år.
Född & uppvuxen i Värmland, men har bott både i Norge, Västra Götaland, Dalsland & nu i Östergötland.
Här bor jag med min sambo, fiskar & 2 busiga katter i vår lägenhet som jag älskar, men längtar efter att få flytta till hus.
 
 
Som person är jag i grund & botten väldigt glad, lugn & lättsam. Men med vissa är jag sprallig, helt crazy bananas & fnittrig. 
 
Jag älskar thé, kaffe latte, mörk choklad med hallon i, hembakat, vårsol, bebislukt, doften av grön såpa, clementiner, jordgubbar & en himlans massa saker till :)
 
 
Jag är utbildad barnskötare & florist men jobbar för tillfället som lokalvårdare. Jag har en kreativ sida så på min fritid ägnar jag mig åt fotografering, virkning, tillverkar smycken & vill lära mig att sticka & spela gitarr.
 
Det var lite om mig men har ni frågor så är det bara att fråga :)

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sv.
Har mejlat allt nu. :-)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Kul att läsa lite mer om dig, även om jag visste en del :P :)

Helt underbar Zoo-kopp :P

Svar: Vad roligt att det uppskattas :)Har fått önskan om mer privat tidigare, men när jag försökte så fick jag ingen respons så det rann ut i sanden.
Visst är de, köpte 2st på en affär som heter MixMix i Arvika, de andra 2 jag har köpte jag på Liseberg för många år sen :)
Victoria Johansson


Julia [FOTO & VARDAG]

http://juliiaskamera.blogg.se

Vilka härliga bilder du tar :) Kram!


Maria

http://zoobie.blogg.se

Jag har hittat min underbara väska här; http://monica.mostal.se/vara-varumarken/maria-montazami/vaska-original/

Hon gör jäääättefina väskor!


Haha söt bild på dig :D


Katalin

Jag har också bott i Norge - ett år :)
Här får Du en fin citat:

"Der er en lykke i livet
som ikke vendes til lede:
Det at du gleder en annen,
det er den eneste glede."
Av Arnulf Överland

Svar: Jaså har du? Var då i Norge?
Victoria Johansson


Maria

Vad roligt med en liten presentation :)

Svar: Vad roligt att du tycker det :)
Victoria Johansson


Katalin

I Oslo.
Jag skulle beställa 5st. vita änglar till Jul, så det är inte bråttom!
Kram!

Svar: Okok, där bor min styvpappas bror :)Menar du att änglarna var till jul eller vill du beställa nya?
Kram
Victoria Johansson


Katalin

Jag skulle beställa 5st. nya - dem andra har jag skänkt bort redan :)
Tänkte "pynta" vissa paket med dem nya änglarna.

Svar: Aha, vilken rolig idé att pynta paket med dem.Vill du ha lås eller ring till dessa?
Victoria Johansson


Katalin

Förlåt, jag börjar bli senil...
Med lås, tack!

Svar: Haha nej då, lite glömska är vi alla ibland ;)Jag ska sätta mig ner & se om jag har 5 lås för då gör jag dem ikväll. Annars fixar jag det så mailar jag dig när de är klara så tar vi betalningen då :)
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?