FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Objetiv säljes.

Nu säljer jag ett utav mina Canon objektiv 35-80mm, pga att det mest ligger i kameraväskan sedan jag köpte mitt 50mm. Objektivet kan kännas plastigt men inget jag själv har stört mig på, finns inga repor på lins eller andra fel på objektivet. Varken kartong eller kvitto finns kvar.
Minns inte vad jag gav för det men det var under 1000-lappen därför tänkte jag sälja det för 300:-  + frakt.
 

Så är du intresserad så maila mig på [email protected]
 

 
Några bilder jag tagit med objetivet. Observera att jag endast redigerat bilderna i camera RAW, endast grunderna.
 
 
 

 

 

 

 


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Behöver inget =) Men fiiina bilder!

sv nemen guud så tråkigt! :((


Katarina Ratcliffe

http://brakat.blogg.se/

Hoppas du får det sålt! 50 mm är ett av favoritobjektiven för mig. Sitter på nästan jämt :)


Okej jag dog ett tag där när jag såg de där ögonen, åååh man blir bebissjuk! När jag får bebis ska jag anlita dig så får du fota ;);)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?