FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

GLAD PÅSK....

i efterskott!
Efter mk krångel så har jag lyckats kunna ladda upp bilderna jag skulle laddat upp på Påskafton. Jag jobbade både Långfredagen & Annandag påsk så blev inget långledigt som för många andra. På påskafton gjorde vi inte mk, var in till stan & köpte en häll, påskblomma till svärmor,njöt av solen & åt mat hos svärföräldrarna.
 
Hur firade ni er påsk?
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Ellen

http://ellengrantz.blogg.se

Vi har haft en likadan (eller well, vår är rosa och har en "kropp" men ändå) skål med likadant godis i påsk.
sv: Jag med! Kommer sakna Dicte också, som var sista avsnittet av igår. Har du följt det?


Va skönt att det äntligen funkar med bilderna.. Men du, säg till när du publicerar ngt från Turkiet så att jag inte missar det :)


Tilde

http://ttildes.blogg.se

Åh, jag älskar verkligen de färgglada kulorna!
Är det inte de som är från Anton Bergh's mandelkulor:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?