FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Kvällspyssel.

Några dagar innan vi for till Cypern hämtade jag ut en ny symaskin, skärmatta, kniv & linjal på posten. Hann inte med att testa den men nu ikväll under några timmar har jag sytt på den & är hittills nöjd. Men nu börjar ögonen gå i kors så för att inte riskera med att sy fel & behöva sprätta upp släcker jag ner & fortsätter imorgon. 
 
Vad tror ni det är jag syr på?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Scrap och Ting

http://scrapochting.blogg.se

En brödpåse ;)


Katalin

Grattis till symaskinen :)
Var det inte för varmt i Cypern?
(jag är inte så förtjust i värmen)
Kram till Er!

Svar: Tack :) Det fläktade lite då vi bodde vid havet så var helt okey. Gillar inte när det blir för varmt jag heller. Men sen badade vi titt som tätt :) Kram
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?