FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Torsdagsprat.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har så mk att berätta men kanske inte så mk bilder att visa. Det har hänt så mycket på sista tiden men ändå känns det som att tiden står stilla.
Idag har jag iallafall jobbat, tänt eld i kaminen & nu ska jag brygga en kopp kaffe & äta några knäckemackor. Martin jobbar över ikväll så ska nog även montera upp den nya tv bänken vi köpte igår, se om jag hittar tv dosan så jag kan se på tv. För det har jag inte gjort på 2 veckor.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sofia [fotoblogg]

http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Så himla söt! :)

Svar: Tack så mycket! :)


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Sista bilden såg riktigt läskig ut! :P

SV: Åh okej, ett sånt där fejk-fårskinn vill jag oxå ha, men dom brukar vara så dyra tycker ja.. :/


Hahaha vilken underbar bild längst ner. :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?