FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Åtta om mig...

Candis utmanade dem som ville att göra "åtta om mig" så nu kör vi. 8 saker som ni flesta inte vet om mig :)
 
1. Sen jag började jobba har jag gått ner 9kg.
2. Jag föredrar katter framför hundar.
3. Liljekonvalj är min favoritblomma.
4. Våren är min favoritårstid då man kan sitta i solväggen & dricka kaffe eller ligga på knä & fota blommor.
5. Jag vill gifta mig innan jag får barn.
6. Jag har svårt att lita på människor, men har hellre få bra vänner än många halvbra vänner.
7. Tror att 2013 kommer bli det bästa året på länge.
8. Små utflykter hör sommern till.
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Åh vilken jätte fin bild på dig!! :D <3


johanna lillen

Vilken superfin bild <3

Svar: Tack du fina :) <3
Victoria Johansson


Malin Jenny Westman

http://malinwestman.blogg.se

Jätte fin bild på dig :D Hoppas ni trivs bra i huset ^^







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?