FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

250913, Wednesday.

Hej allesammans, hoppas allt är bra med er.
Här är det träningsvärk på hög nivå & mer ska det bli då jag strax ska bege mig åter till gymmet för att testa på 2 nya pass + att jag ska gå på en föreläsning ikväll.
 
Tiden räcker för tillfället inte till för allt man vill göra. Men i helgen hoppas jag på uppehåll för då ska jag & kameran som jag äntligen fått tillbaka gå på en skogspromenad :)
 
Vad hittar ni på?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin - Mamma till Alice

http://malinjennywestman.blogg.se

Vad duktig du är :D Skulle behöva ta tag i lite träning eller nå liknande själv! Skulle väl kanske göra underverk om jag bara slutade trycka i mig en massa onyttigt...Men så blir det på kvällarna när man dör i soffan, lillan sover och man har helt plötsligt en massa tid och då äter man :/


Ellen

http://ellengrantz.blogg.se

Vad duktig du är som tränar på!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?