FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

110814, Monday.

Idag gör både jag & M vår första jobbdag efter 4v semester. Det ska bli skönt att få komma tillbaka till våra vanliga rutiner. Men samtidigt kommer jag sakna att sitta uppe sent om nätterna, nattpromenader, äta frukost ihop, ta dagen som den kommer & inte känna någon stress.
Detta har klart varit min bästa semester.
 
Har ni börjat jobba än?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Camilla

http://thisiscamilla.blogg.se

Jag har jobbat i tre veckor. Inte så farligt alls, inte samma ångest som jag brukar ha men det beror nog på att jag ser fram emot vintern och inte behöver jobba så länge. ;)

Svar: Va skönt att det gått bra :) Trodde att det skulle vara riktigt motigt att gå upp imorse men redan vid 5-tiden var jag klarvaken & jobbdagen gick fort & jag känner mig inte alls sliten. Jag brukar se fram emot hösten/vintern, men i år är det lite jobbigt för vet inte om jag får vara kvar på jobbet. Men håller tummarna för det iallafall, svårt att planera framtiden när man inte vet riktigt :/
Victoria Johansson


superfina blommor :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?