FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

BLOGAWARD

Blogaward!

Jag har blivit antagen i en blogaward av Frida :)

Vilka är då reglerna?

# Tacka och uppmärksamma den som har nominerat dig
# Skriv 11 random fakta om dig själv
# Svara på de 11 frågor du fått i awarden
# Välj ut elva bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig)
# Skriv 11 frågor åt de du nominerade

11 random fakta om mig!

 

1. Jag pratar med mina katter som om de vore barn.

2. Jag skulle aldrig köpa mig en iPhone. Nu äger jag både iPod, iPhone, iMac & iPad Air.

3. Utbildad barnskötare & florist, men har inte möjlighet att jobba med något av yrkena :/

4. Bor 33mil från min familj.

5. Är en kreativ person som håller på med foto, virkning & gör egna smycken.

6. Jag har 3 "småsyskon" på 4, 10 & 23.

7. Köpte hus i Februari 2013.

8. Känner mig ofta ensam.

9. Tycker om att baka & laga mat från grunden.

10. Önskar jag var ute i skogen oftare.

11. Har dille på att köpa virkmönster för tillfället.

Frågorna som Frida hittade på är:

 

1. Vilket är ditt drömresemål?

Safari i Afrika & fotografera vilda djur.

2. Vad är din favorit rätt?

Har ingen speciell favorit men gillar kött.

3. Hur kommer det sig att du började blogga?

Ville få respons på min fotografering & kunna bli bättre. Få i min närhet ger mig beröm.

4. Hur länge har du bloggat?

6-7 år varav jag hade en annan blogg tidigare & att jag hade blogguppehåll när M var i Afganistan på FN-tjänst.

5. Om du bara kunde spara en kontakt i din telefon vem skulle det vara?

Mamma

6. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen?

Tänker att jag längtar tills kvällen så jag får gå & lägga mig igen.

7. Det sista du gör innan du ska lägga dig

Sätter mobilen på laddning.

8. Favorit efterrätten?

Hembakad kladdkaka :)

9. Vad är det roligaste du vet att baka?

Muffins alla dagar ;)

10. Vad hade du tagit för godis om du bara fick äta samma sak resten av livet?

Lidl´s mörka choklad med hallon.

11. Vart i världen hade du valt att bosätta dig för all framtid?

I en liten stuga i skogen vid en sjö vart i världen vet jag dock inte. Canada kanske?

 

MINA FRÅGOR:

1. Favorit resmål?

2. Gör du en helt vanlig dag?

3. Favoritefterätt.

4. Drömyrke.

5. Hobby?

6. Hus eller lägenhet - motivera gärna.

7. Bästa klädesplagget?

8. Vilka länder har du varit i?

9. Storstad eller småstad - motivera gärna.

10. Vilken årstid gillar du bäst?

11. Varför läser du min blogg? :)

 

ALLA SOM VILL FÅR SVARA!!

 

 


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Mizca

http://www.mizca.se

Svar: Aha, där ser man. Bättre än inget iallafall. Jag är just nu på provanställning och har en halv månad kvar ungefär till det övergår i tillsvidare och jag är väl inte direkt orolig över att inte få fortsätta om jag skall vara ärlig. Fast samtidigt finns någon sorts oro med tanke på att jag på förra jobbet hade två veckor kvar av provanställningen och då fick sparken helt utan anledning. Så man vet aldrig. Men jag trivs så bra här och vi är ett litet företag med chef och två anställda så jag behövs.

Jag städar/putsar fönster hemma hos äldre, sjuka, barnfamiljer och andra personer som unnar sig det. Jag tvättar och handlar åt de som behöver :)
Har deltid :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?