FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

quincy

I Januari/Februari la jag ut en annons på den lokala Facebooksidan att jag sökte djur att fotografera. Givetvis gratis mot en ersättning att de fick några bilder som tack. Fick några napp & en av de som hamnade framför kameran var gran danois valpen Quincy. 
Var otroligt svår att fotografera då han var stor & lång & ytan vi hade att fotografera på var begränsad.
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

Åh så söt och verkligen fina bilder du fått till :)

sv: Nej jag har faktiskt inga kort på det jag pysslat med smycken osv men kan ju absolut knäppa kort på det och lägga ut här på bloggen! Bra idé! :)

Vi har inte pratat så mycket om en specifik plats utan mer att komma till Norge överlag. Pappa har ju en släkting som bor i Trysil så eventuellt att vi ska åka dit. Annars Stavanger men även att vi vill åka Hurtigruten vi med! Men annars så är vi öppen för förslag och vill se så mycket av Norge som möjligt. Vi är ju vana att åka mycket bil så det ska nog gå bra att bila genom Norge :)

Det kan ju vara skönt att vara borta i ett par dagar som ni ska vara också. Bara att få lite miljöombyte gör så mycket. Och just det där med bilresan är så mysig tycker jag. Man kan stanna var man vill och jag är precis som dig i och med att jag lätt kan somna om jag åker bil. Vad spännande att du ska testa att köra i Norge också! Förstår att du känner dig nervös inför det men efteråt. Den känslan du kommer att känna då är lycka och att fasen jag klarade det :) Jag har inte börjat köra ännu haha :o Men ska börja med det nu snart när alla räkningar är betalda om körkortstillstånd osv så nu finns det inga bortförklaringar längre haha ;)

Jag hoppas att mötet på tisdag går bra för dig och att ni kommer fram till en bra lösning så att du inte ska behöva oroa dig för framtiden. Jag har också känt mig lite halvseg i kroppen liksom. Utmattad och trött men jag vet inte av vilken orsak? Hoppas både du och jag piggnar på oss nu i helgen :)

Jo att plugga på distans har jag funderat på. Det skulle ju kunna vara ett alternativ faktiskt men känner mig ändå stressad över det haha. Att man liksom måste göra klart det och att det inte ska ligga och vänta på en liksom. Men jag får se hur och när jag börjar plugga o så. Intressant med tandsköterska! :)

Kramar <3


Petra

http://brunetpetra.blogg.se

Önskar dig en trevlig helg


Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

sv: Gör det! Det är så gott med tacogratäng tycker jag :)

Jag tycker om att åka skidor men det var ett bra tag sen jag gjorde det sist. Var ingen riktig vinter förra året. Mest isigt och inte så mycket snö så det blev ingen skidåkning för mig förra året. Får hoppas på en vit vinter i år och mycket snö. Är det vinter ska det vara vinter på riktigt tycker jag. Men den äckliga kylan kan jag gärna vara utan. Ett par minusgrader funkar okej men inte när det är uppåt 20 grader. Brr.
Jaha! Haha koll man har känner jag ;) Men att köra bil uppåt landet är ändå en ovanlig känsla om man inte är van. Fördelen med det är att det inte är lika mycket trafik som neråt i Sverige. Det är ju mer tjockt med trafik i Stockholm osv än om man jämför med Sundsvall osv :D

Vi får hoppas att vi blir piggare nu både du och jag i helgen här. Känner mig lite piggare idag iallafall så det känns skönt :)
Har inte kollat på några utbildningar ännu faktiskt men man kanske skulle se vad som erbjuds som man har ett litet hum precis som du också säger :) Men att jobba inom vården är ju nånting som jag skulle vilja och kunna tänka mig att göra då jag gillar att hjälpa och göra andra människor glada :)

Igårkväll så var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen och kollade på Idol. Vad hittade du själv på igår och vad gör du idag? :)
Kramar <3


Gud vad söt!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?