FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

270914 Saturday

Fastän det varit blåsigt idag så var det riktigt skönt att sitta på trappen med solens strålar mot kinden. Katterna är innekatter men ibland brukar de få komma ut på farstutrappen för att se något annat än balkongen på baksidan.
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

Vad mysigt det ser ut :)

sv: Vad roligt att vi klaffade såpass lika på testet! Alltid kul att ha nån som är lik en :)

Jag följde med till höga kusten hehe. Kände att jag inte ville missa denna smarriga måltid. Vad åt du själv till middag idag? :)

Det tycker jag låter som en jättebra idé. Jag skulle ju också egentligen behöva plugga eller kanske jobba. Men jag känner ingen motivation till det ännu tyvärr. Men det kanske kommer så småningom får man hoppas. När man mår bättre i sig själv så kanske man får viljan att göra nånting utanför hemmet :)

Mysigt med besök. Jag träffade en kompis förut ett tag och sen så har jag bara varit hemma förutom turen till höga kusten då. Nu ikväll blir det tv tittande med familjen och lite bloggning. Alltid kul att gå omkring på stan och kolla och även när man hittar saker såklart :D
Jajjemen jag har instagram! Har du det? Vad heter du isåfall där? :)

Kramar!! <3<3


Sööt katt! :D


Sandra

http://atilio.blogg.se

Dina katter är verkligen bara för söta :)


Jasmine

http://rosanatt.blogg.se

Dina katter är verkligen fina! Så vackra i pälsen. <3

Svar: Jag antar att livet, främst ensamheten, kom ikapp mig. Det känns dock skönt att snart vara tillbaka på banan igen Tack för omtanken.

Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?