FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Pälsklingar

Ni kan driva mig till vansinne ibland, men kärleken till er är obeskrivlig.
Kiwi, du brukar möta mig i dörren när jag kommer hem från jobbet. Du går & stångar dig mot benen på kvällen & tassa efter mig vart jag än går utan att vilja bli upplyft.
Mango, du brukar komma tassande upp i sängen på helgmornarna när du hör att vi vaknat. Och den där mjukisgrodan du bär omkring i huset är bra gulligt.
 
Jag äslakr er!
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sandra

http://atilio.blogg.se

Sötaste pälsbollarna!
Har ju glömt svara dig men Viktor tyckte om soffan, vi har den uppe i vårt allrum där det passar med lite mer sån stil. I vardagsrummet är det vitt som gäller ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?