FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Tavlor

För någon vecka sen var vi till IKEA & äntligen köpte jag hem några tavelramar. De översta illustrationerna köpte jag av en tjej på en facebooksida & papyruset köpte vi när vi var i Egypten. Nu ska vi bara bestämma oss för vilken sänggavel vi ska byta till så vi kan sätta upp tavellisten de ska stå på ;)
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

Alltid kul med lite nytt och tavlorna var ju jättefina :)

sv: Vad roligt att göra en fotobok av alla bilderna från Norge. Gör det! Även om det tar tid så är det ju själva tjusningen med det hela och sen så har ni ju nånting fint att se fram emot :)

Det är så jobbigt när lärare ska favorisera vissa elever. Alltså det borde vara förbjudet att göra så. Helt fel sätt att agera på enligt mig. Då känns det ju som att allt man gör för att prestera går till spillo för att dom ändå har sina favoriter och då spelar det ingen roll vad man själv gör.

Kul med hemmaträningen! Det man kan köpa hem kan ju vara ett sånt där gummiband tex som man kan ha för olika övningar. Eller fria vikter osv :)

I helgen ska jag träffa några kompisar och vara hemma och ta det lugnt. Det ska tydligen bli nån storm här i morgon vilket jag inte alls gillar. Det kan vara mysigt då man själv är inomhus men ska man ut nånstans så är det ju inte roligt :(
Vad ska du göra i helgen? :)
Kramar! <3


Super fint!! :D


Lillan och jag

http://malinjennywestman.blogg.se

jättefina tavlor :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?