FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Ett par igelkottar

 Imorse när jag stod & väntade på att tevattnet skulle koka upp så fick jag syn på detta igelkottspar. Som den fotoglada person man är så släppte jag allt för händerna, som i detta fall var frukosten. Hämtade kameran & ut i trädgården för att fota dem :)
Senare när jag satt ute på trappen kom en av dem springandes över uppfarten & in under trappen.
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Åh, det är nog det sötaste djuret som finns!!
Kolla gärna in påminn blogg också! :D

Svar: Visst är dom :)
Victoria Johansson


Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

http://blogg.anniesfotografier.se

Så söta :) Hoppas de får ungar också :P :)

Svar: Ja det hade ju varit jätteroligt :) Tyvärr har jag inte sett dem sen dess :/
Victoria Johansson


Petra Wikman

http://sockervatten.blogg.se

Älskar igelkottar, så himla söta! Förra sommaren var det två stycken som bodde utan för våran lägenhetsbyggnad :')







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?