FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Mango

Idag är en sådan dag då jag orkar göra något medans Kevin sover. Så idag har jag hunnit med en hel del, även om det tyvärr inte innebär något vidare kreativa/roliga saker.
Jag hoppas att jag inom kort får in rutinen på att blogga och även sätta fart på pärlandet, virkningen och symaskinen :) 
 
Här är iallafall några bilder på mango som jag knäppte 2v innan Kevin kom till världen. Mango har verkligen funnits sig med att vi fått tillökning i familjen. Kommer och buffar och gosar med honom och det värmer verkligen i hjärtat att de accepterat Kevin.
 
Hoppas ni får en fin helg.
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





ISA

http://isabyl.devote.se

men vilken sötnos! lagom slö och härlig, haha

Svar: :)
Victoria Johansson


Maria

Vilka ögon Mango har 😍 Såå fin!

Svar: De är så vackra. Så blå och fina.
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?