FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Sharm el Shejk del IIX..

För att se de andra delarna klicka HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR & HÄR.

På hotellet jobbade killen på bilden nedan med att göra olika motiv i färgad sand i olika former av glasbuteljer. Vi hade bestämt oss innan för att köpa en glasbutelj till oss som ett minne & jag ville köpa en liten var till mina syskon. Så medans vi har beslutsångest så ber han oss sita ner så han får visa oss hur han gör. Jag var så himla faccinerad & vi köpta den som han satt & gjorde :)

HÄR kan ni se 2 av glasbuteljerna vi köpte.

 

 

 

 





-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Maria

http://zoobie.blogg.se/

Vet faktiskt inte... Men fin e den iaf =)


Shit vad coolt med sanden, hur lyckades han få såna figurer osv ? :)

Jätte snyggt!



SV:

Jo, de är ju kul när det går rätt håll i utvecklingen. :)

Ska bli skoj o få bilder, fick i uppdrag att kolla om du kunde fota en till häst i stallet ?



Grappa heter hon.

Den grå/vita, du kan se bild på i senaste inlägget.

Jag hjälper till med henne då o då, och ägaren o jag prata om att du skulle komma på söndag så sa hon att du får hemskt gärna fota Grappa med.

Om jag hade lust o ta ut henne med en kortis.



Grappa är ju grå/vit nu, hon blir bara ljusare o ljusare med tiden.

Så till slut kanske hon är helt vit, därför vill hon ha bilder på henne.



När jag börja rida henne, var hon mörkgrå.

Jätte mörk.. :P


Felicia (foto & vardag) ♥

http://brightmoments.blogg.se/

sv: oj va jobbigt! hade fått panik om det hände mig haha. för mig var det mer att det blev lite missförstånd med en kompis, fick inte mitt sommarjobb och så var det en allmänt seg dag ;)


Häftigt =)


Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

http://sandrasrum.blogg.se/

Japp det gör jag :)



Tyckte du rätt person vann idol?

Kram


Linda

http://mittangsull.blogg.se/

Sv: Jag är en väldigt ärlig person och berömmer inte många för deras bloggar :)



Kikade igenom bilderna lite, jag ryser, är det du som tagit korten? Jag är jätteintresserad av fotografering, hoppas på ett nytt objektiv nu till jul :O dock är det väl inte det billigaste precis.



Du har en känsla för att se det vackra!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?